Tangen videregående skole

Arbeidsplaner, læringsmål og vurdering: hva gjør vi?
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Arbeidsplaner, læringsmål og vurdering: hva gjør vi?
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.1394 B
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2010
Noter
  • Hvorfor bruker man arbeidsplaner og hva bør de inneholde for å være mest mulig effektive? Hva kjennetegner gode læringsmål og hva er det spesielt viktig å ta hensyn til i vurderinger underveis? Dette er noen av spørsmålene som diskuteres i denne boka som tar utgangspunkt i klasseromsobservasjoner og intervjuer med elever og lærere gjennomført i PISA+- studien. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
ISBN
  • 978-82-15-01599-6
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001110nam  22002171  45
*00110665
*00520100707070000.0
*008       2010           a     0    00nob 2
*015  $a0259504$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-15-01599-6$bh.$cNkr 289.00
*08231$a372.1394$zh$25
*090  $c372.1394$dB
*100 0$aBergem, Ole Kristian$d1955-$jn.
*24510$aArbeidsplaner, læringsmål og vurdering$bhva gjør vi?$cOle Kristian Bergem og Cecilie Dalland
*260  $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2010
*300  $a110 s.$bfig.
*505  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
*520  $aHvorfor bruker man arbeidsplaner og hva bør de inneholde for å være mest mulig effektive? Hva kjennetegner gode læringsmål og hva er det spesielt viktig å ta hensyn til i vurderinger underveis? Dette er noen av spørsmålene som diskuteres i denne boka som tar utgangspunkt i klasseromsobservasjoner og intervjuer med elever og lærere gjennomført i PISA+- studien.
*650 1$aArbeidsplaner$0før- og grunnskolen$1372.1394$2BS$9nob
*700 0$aDalland, Cecilie$d1972-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Tangen videregående skoleArbeidsrom 416