Forfatter
Tittel Arbeidsplaner, læringsmål og vurdering: hva gjør vi?
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hvorfor bruker man arbeidsplaner og hva bør de inneholde for å være mest mulig effektive? Hva kjennetegner gode læringsmål og hva er det spesielt viktig å ta hensyn til i vurderinger underveis? Dette er noen av spørsmålene som diskuteres i denne boka som tar utgangspunkt i klasseromsobservasjoner og intervjuer med elever og lærere gjennomført i PISA+- studien.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001110nam 22002171 45
*00110665
*00520100707070000.0
*008 2010 a 0 00nob 2
*015 $a0259504$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-01599-6$bh.$cNkr 289.00
*08231$a372.1394$zh$25
*090 $c372.1394$dB
*100 0$aBergem, Ole Kristian$d1955-$jn.
*24510$aArbeidsplaner, læringsmål og vurdering$bhva gjør vi?$cOle Kristian Bergem og Cecilie Dalland
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2010
*300 $a110 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, internettadresser, register
*520 $aHvorfor bruker man arbeidsplaner og hva bør de inneholde for å være mest mulig effektive? Hva kjennetegner gode læringsmål og hva er det spesielt viktig å ta hensyn til i vurderinger underveis? Dette er noen av spørsmålene som diskuteres i denne boka som tar utgangspunkt i klasseromsobservasjoner og intervjuer med elever og lærere gjennomført i PISA+- studien.
*650 1$aArbeidsplaner$0før- og grunnskolen $1372.1394$2BS$9nob
*700 0$aDalland, Cecilie$d1972-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening